Jazyk právních dokumentů:

Všeobecné obchodní podmínky - VOP

Verze 2.4

společnosti Mongata s.r.o., IČO: 089 60 585, se sídlem Plynární 1617/10, Praha 7, PSČ 170 00, Česká republika, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, sp. zn. C 328252

k platformě Talk2amy (pro podnikatele)


1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ

1.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále "VOP") tvoří nedílnou součást každé smlouvy uzavřené mezi Poskytovatelem a Zákazníkem. Kde se hovoří o smlouvě, rozumí se tím i tyto VOP.

1.2. Tyto VOP jsou nedílnou součástí Rámcové smlouvy, která se uzavírá při zakládání Předplatného a Uživatelského účtu, s tím, že tyto VOP dále upravují práva a povinnosti smluvních stran. To platí i pro Dílčí smlouvu, která je uzavírána v okamžiku, kdy si Zákazník přidá Profilovanou osobu, zakoupí Dotazník, Plán nebo jiný produkt.

1.3. Smluvní strany se mohou od těchto VOP odchýlit dohodou obou Smluvních stran, tj. Smluvní strany se mohou písemně dohodnout na tom, že některé z ustanovení VOP se neaplikuje anebo se aplikuje odlišně; nedojde-li k dohodě o změně VOP ve smyslu předchozí věty, řídí se smluvní vztah aktuálním zněním VOP a Poskytovatel je oprávněn VOP jednostranně změnit v souladu s určením bodu 1.5 těchto VOP.

1.4. V případě rozporu mezi VOP a konkrétní Smlouvou má přednost znění konkrétní Smlouvy.

1.5. Poskytovatel je oprávněn tyto VOP jednostranně měnit. Poskytovatel o této změně Zákazníka informuje nejpozději 14 (čtrnáct) dnů před nabytím účinnosti této změny. Zákazník má právo změnu VOP odmítnout písemným oznámením Poskytovateli doručeným nejpozději 7 (sedm) dní před nabytím účinnost této změny. Tímto písemným oznámením Poskytovatel současně Smlouvu (Rámcovou smlouvu) vypovídá. Výpovědní doba v takovém případě činí 7 (sedm) dní.

1.6. Tyto VOP obsahují zmínky o možnostech nákupu v Obchodě a nákupu individuálně placených služeb, na jejichž poskytnutí se Smluvní strany dohodnou. Tyto služby se stále připravují a budou zaváděny postupně. Nemusí být tedy dostupné v době zveřejnění těchto VOP.

2. ZÁKLADNÍ POJMY

2.1. Níže uvedené výrazy s velkým písmenem mají v těchto VOP následující význam:

Administrátor - osoba, která má v rámci Předplatného oprávnění zvát Členy ke správě účtů Zákazníka a určovat jejich rozsah přístupu a oprávnění. Administrátorem je osoba zastupující Zákazníka, která zároveň zakládá a volí formu Předplatného.

Předplatné - část zdrojů a funkcí Platformy vymezená Zákazníkovi na základě Smlouvy a těchto VOP. V této části Platformy může Zákazník spravovat data a přístupy dalších osob k těmto datům a funkcím. Předplatné zakládá, mění a spravuje Administrátor ve prospěch Zákazníka

Cena - cena za Plán a případně placené Dotazníky, cena za přidání Profilované osoby a cena za jiné produkty stanovená Poskytovatelem ceníkem

Člen - fyzická osoba, které Administrátor udělil oprávnění k Předplatnému, a která má přístupy a oprávnění dle rozsahu určeného Administrátorem; Člen s oprávněním, které umožňuje zvát Hosty/Klienty k vyplnění Dotazníků se nazývá Supervizor

Dílčí smlouva - dílčí smlouva o poskytování služeb spočívající v poskytování služeb (zejm. provedení Dotazníků) Poskytovatelem uzavíraná mezi Poskytovatelem a Zákazníkem na základě Rámcové smlouvy

Host - fyzická osoba, kterou Zákazník v rámci Předplatného zve k vyplnění Dotazníků bez potřeby registrace

Zákazník - osoba, se kterou Poskytovatel uzavírá Smlouvu. V režimu Profesionál a/nebo Společnost je to osoba, které je fakturována Cena. Zákazníkem ve smyslu těchto VOP není spotřebitel (tím je fyzická osoba, která nejedná v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci výkonu samostatného povolání). Zákazníkem je vždy společnost nebo OSVČ (fyzická osoba podnikající), a to v postavení (i) zaměstnavatele v případě režimu Společnost nebo (ii) profesionála, v případě režimu Profesionál. Profesionál poskytuje služby svým zaměstnancům, žadatelům o zaměstnání nebo zákazníkům či klientům; režim Společnost a Profesionál jsou blíže definovaný v článku 4. těchto VOP.

Platforma - platforma Talk2amy provozovaná na internetových stránkách:

• https://client.talk2amy.com - verze pro registrované a Hosty
• https://support.talk2amy.com – podpora Platformy pro všechny typy uživatelů.

Poskytovatel - společnost Mongata s.r.o., IČO: 089 60 585, se sídlem Plynární 1617/10, Praha 7, PSČ 170 00, Česká republika

Rámcová smlouva - rámcová smlouva o poskytování služeb uzavíraná mezi Poskytovatelem a Zákazníkem, která předpokládá uzavírání Dílčích smluv

Smlouva - Rámcová smlouva a Dílčí smlouva; každá Smlouva je uzavírána na dobu neurčitou

Dotazník - online dotazník za účelem profilace osobnosti a analýzy jejího charakteru a dalších charakteristik poskytována Poskytovatelem v rámci Platformy; přičemž Dotazník může být placený nebo může být vyplněn zdarma

Uživatelský účet (Uživatel) - účet v rámci Platformy, který obsahuje uživatelské jméno, heslo a osobní nastavení. Pomocí tohoto účtu se fyzická osoba autentizuje v rámci Platformy. Jeden Uživatel může být součástí více Předplatných. Role přiřazené Uživateli se mohou lišit mezi Předplatnými. V rámci jednoho Předplatného může Uživatel zastávat více rolí

Klient - fyzická osoba, kterou Administrátor/Supervizor zve k registraci vlastního Uživatelského účtu a k vyplnění Dotazníku

Obchod - funkční část Předplatného, kde Administrátor může dokupovat dodatečné Dotazníky a jiné produkty

Fakturační období – specifikuje časovou jednotku, v rámci které se účtují nabízené Plány. Toto období počíná dnem prvního zaplacení prvního Plánu a končí ten samý den následujícího měsíce. Pokud následující měsíc toto datum nemá (např. přechodný rok), končí poslední den daného měsíce. Pro zjednodušení se v nabídce měsíční období označuje jako "měsíc"

Partner – společnost, která má kontrakt s Poskytovatelem, na základě kterého přeprodává služby Platformy. Zákazník používající Platformu prostřednictvím Partnera, za služby Platformy platí prostřednictvím faktur vystavených Partnerem. V některých případech může mít roli Partnera i samotný Poskytovatel

Plán - definuje služby Platformy a jejich Cenu za jedno Fakturační období. Cena za plán se buď strhává pravidelně z bankovního účtu Zákazníka v případě automatické fakturace nebo se platí fakturou Partnerovi, dokud Zákazník nevypoví Předplatné, nebo nezmění Plán za jiný

Profilovaná osoba – Klient nebo Host, který vyplňuje placený či neplacený Dotazník

Profesionál – režim užívání Platformy, ve kterém služby Platformy využívá zejména psycholog, kouč, mentor různé úrovně a různého vzdělání, včetně klinického psychologa, jakož i poradenský psycholog nebo jakýkoliv poradce vykonávající činnost na základě příslušné živnosti. Profesionálem se rozumí i společnost poskytující výše zmíněné služby.

Společnost – režim užívání Platformy, ve kterém služby Platformy využívá právnická osoba nebo podnikatel pro své zaměstnance, uchazeče o zaměstnání, nebo třetí strany

Jednotlivec – režim užívání Platformy, ve kterém služby Platformy využívají jednotlivé fyzické osoby pro sebe nebo pro jiné fyzické osoby, které určily

Autorizovaná osoba - Uživatel, kterému Zákazník prostřednictvím přidělení rolí umožní vykonávat určité činnosti v Uživatelském účtu

Smluvní strany - Zákazník a Poskytovatel

3. SPECIFIKACE SLUŽEB

3.1. Platforma je podpůrná psychologická platforma založená na statistice a umělé inteligenci, která pomáhá lidem porozumět své osobnosti a dále ji rozvíjet a pracovat s ní. Platforma také umožňuje pracovat s osobnostními profily jiných lidí, s týmy/skupinami a celou společností.

3.2. Platforma na základě Dotazníků a dalších vstupů vytvoří profil osobnosti, se kterým dále pracuje v rámci dané Profilované osoby a dle volby Uživatele porovnává výsledky s vybranými profily, utváří rozvojové plány apod.; osobnostní profil je vytvořený výlučně na základě Dotazníků a dalších vstupů. Je přitom odpovědností Profilované osoby aby uvedla v Dotazníku či jiných vstupech údaje pravdivě, správně, aktuálně a úplně.

3.3. Platforma dokáže srozumitelně vysvětlit specifika konkrétní osobnosti a identifikovat možné oblasti dalšího rozvoje. Tím pomáhá lidem porozumět sobě i ostatním, hledat nové talenty, vytvářet efektivní týmy, jakož i poskytovat základní diagnostiku. Platforma je dostupná na internetových stránkách:

• https://client.talk2amy.com - verze pro registrované a Hosty
• https://support.talk2amy.com – podpora Platformy pro všechny typy uživatelů.

3.4. Komerčně je možné Platformu využívat jen v režimu registrace, kde si osoba nejprve vybere jednu z těchto typů Předplatného:

a) Společnost, nebo
b) Profesionál

Předplatné s předvýběrem Plánu následně založí Poskytovatel na základě žádosti od dané osoby a pošle jí pozvánku k registraci do tohoto Prostředí. Pozvánka má podobu hypertextového odkazu a je typicky doručena e-mailem.

3.5. Během registrace do Prostředí si daná osoba nastaví Uživatelský účet a vyplní požadované údaje, jako je jméno, příjmení, e-mail a heslo.

3.6. Po registraci je na uvedený e-mail zaslána žádost o potvrzení účtu prostřednictvím hypertextového odkazu. Uživatelský účet je aktivován, a tedy založen bez ohledu na kliknutí na hypertextový odkaz. Kliknutím na odkaz je potvrzena e-mailová adresa.

3.7. Dále Administrátor vybere odpovídající Plán. Potvrzením objednávky placeného Plánu (po jednom měsíci dle odst. 4.7), případě zakoupením dalších produktů v Obchodě, vzniká Zákazníkovi povinnost Cenu dle platného ceníku uhradit prostřednictvím platební brány nebo faktury; to platí i v případě přidání Profilované osoby, za kterou se hradí Cena.

3.8. Služby poskytované Platformou a popsané v těchto VOP se mohou lišit na základě typu Předplatného a vybraného Plánu a také se liší dle úrovně Plánu.

3.9. Za účelem řádného fungování Platformy musí přístroj Zákazníka splňovat minimálně následující podmínky:

a) Použitý prohlížeč musí být jedním z podporovaných prohlížečů:
1) Microsoft Edge (nejnovější verze)
3) Safari (nejnovější verze, pouze Mac)
4) Chrome (nejnovější verze)
5) Firefox (nejnovější verze)
b) Použitý prohlížeč musí mít povoleno:
1) Soubory Cookies
2) JavaScript
c) Použitá síť / firewall musí mít povoleno:
1) Cookies - technické soubory cookies z bezpečnostních a běhových důvodů
2) Protokol Secure HTTP (HTTPS)
3) Protokol Secure WebSockets (WSS)
4) E-maily z domény talk2amy.com (není vyžadováno pro verzi LITE)
d) Použité internetové připojení musí být stabilní s následující propustností pro jednoho Uživatele:
1) Minimální: 5 Mb/s
2) Optimální: 10 Mb/s

Zákazník bere na vědomí, že pokud nebude přístroj, na kterém využívá nebo chce využívat Platformu splňovat výše uvedené podmínky, Poskytovatel negarantuje úplnou /řádnou funkčnost Platformy.

4. SPOLEČNOST A PROFESIONÁL

4.1. Předplatné v režimu Společnost, příp. v režimu Profesionál, je určeno pro zaměstnavatele, profesionály a další společnosti (právnické osoby) nebo podnikající osoby, které chtějí:

(i) umožnit vyplnění Dotazníku třetím osobám (Profilovaným osobám), např. uchazečům o zaměstnání, zaměstnancům nebo svým zákazníkům či klientům,
(ii) nahlížet do výsledků Dotazníků Profilovaných osob a tyto výsledky spravovat.

4.2. K využití služeb Platformy je Zákazník (resp. jím pověřená osoba oprávněná za něj jednat) povinen požádat Poskytovatele o vytvoření svého Předplatného. Žádost je možné zaslat buď prostřednictvím webového formuláře https://talk2amy.com/Web/BusinessInquiry nebo prostřednictvím emailové adresy support@talk2amy.com. Předplatné je zakládáno Poskytovatelem na základě informací od zástupce Zákazníka.

4.3. Po vytvoření předplatného Poskytovatel předá zástupci Zákazníka pozvánku k registraci do Předplatného a zároveň ho stanoví Administrátorem tohoto předplatného. Během registrace si zástupce Zákazníka zakládá Uživatelský účet, případně k Předplatnému přiřazuje již dříve vytvořený Uživatelský účet.

4.4. Zákazník (Administrátor) je povinen vyplnit registrační formulář pravdivě a úplně a údaje udržovat po celou dobu jeho registrace aktuální. Údaje zadané do registračního formuláře může Zákazník v Předplatném kdykoli opravovat a měnit.

4.5. Založení Předplatného je zdarma.

4.6. V Předplatném musí Administrátor Zákazníka vyplnit fakturační údaje, aby mohl začít užívat placené Předplatné. Dále může určit osoby oprávněné spravovat Předplatné a přístup dalších osob k tomuto Předplatnému, jakož i určit rozsah jejich oprávnění, stanovit roli Supervizora apod.

4.7. Užívání Předplatného je po dobu 1 měsíce zdarma (zkušební verze). Během této doby se buď Zákazník (Administrátor) rozhodne začít užívat placený Plán v rámci Předplatného dle ceníku, nebo je Předplatné po uplynutí 1 měsíce automaticky ukončeno.

4.8. Každý Uživatel registrující se do Platformy je povinen vyplnit údaje o Uživatelském účtu pravdivě a úplně a údaje udržovat po celou dobu jeho registrace aktuální. Údaje zadané do registračního formuláře může Uživatel v Předplatném kdykoli opravovat a měnit.

4.9. Po odeslání údajů Uživatelského účtu je Uživateli zaslán na jím zadanou e-mailovou adresu potvrzovací e-mail s odkazem, po jehož použití dochází k ověření zadané e-mailové adresy. V případě, že Uživatel neověří e-mailovou adresu skrze potvrzovací e-mail, není mu umožněno zadat platební údaje. Zpráva o potřebě ověření e-mailu se také objeví vždy při přihlášení do Platformy. Ověření e-mailové adresy nemá vliv na založení Uživatelského účtu.

4.10. Registrací do Předplatného vyjadřuje zástupce Zákazník souhlas s těmito VOP a dochází k uzavření Rámcové smlouvy na dobu neurčitou, která je uzavírána se Zákazníkem elektronicky v jednom z podporovaných jazyků vybraným Uživatelem. Informace o Předplatném a jeho obsahu jsou umístěny v sekci Nastavení, kde je Uživatel může sám spravovat. Správa Profilovaných osob se vykonává v odpovídajících sekcích aplikace (Klienti, Kandidáti, Zaměstnanci apod.). Všechny odsouhlasené právní dokumenty se nacházejí v sekci Nastavení účtu.

4.11. V rámci Předplatného existuje několik rolí a oprávnění, které mohou být zástupcům Zákazníka nebo třetím osobám poskytnuty. Tyto role, resp. rozsah přístupu v Předplatném určí osoba Administrátora na základě potřeb Zákazníka. Předplatné nabízí tyto základní role (rolí může být více):

• Administrátor
o Fyzická osoba, která zakládá za Zákazníka Předplatné a přiřazuje role dalším zástupcům Zákazníka – Členům Předplatného - zve je k připojení do Předplatného. V rámci Předplatného si Administrátor také vytváří svůj Uživatelský účet.
o Administrátor má mimo jiné tato oprávnění: vytvořit Předplatné, zakoupit placené Plány, Dotazníky a jiné produkty, měnit informace o Zákazníkovi, nastavovat přístup do Předplatného, ukončit Předplatné, měnit a přidávat Profilované osoby
• Člen
o Fyzická osoba, kterou Administrátor pozval do Předplatného a přidělil jí alespoň jedno z dostupných oprávnění, a která si zřídila Uživatelský účet v rámci daného Předplatného. Člen může mít mimo jiné přiřazena tato oprávnění: zvát Profilované osoby k vyplnění Dotazníku, nahlížet do jejich výsledků, plánovat náborové projekty, měnit a přidávat Profilované osoby apod.
o Pokud má Člen právo zvát Profilované osoby k vyplnění Dotazníku a nahlížet do jejich výsledků, nazývá se Supervizor.
o Člen má Uživatelský účet v rámci daného Předplatného, do kterého se přihlašuje prostřednictvím svých údajů. Účet Člena je tvořen dle rozsahu oprávnění stanoveného Administrátorem.
• Host
o Fyzická osoba, která byla Administrátorem nebo oprávněným Členem pozvána k vyplnění Dotazníku a které nejsou zpřístupněny výsledky Dotazníku.
o Host nemá vlastní Uživatelský účet v rámci Předplatného.
• Klient
o Fyzická osoba, která byla Administrátorem nebo oprávněným Členem pozvána k připojení do Předplatného a k vyplnění Dotazníku. Této osobě jsou zpravidla zpřístupněny vlastní výsledky Dotazníku.
o Klient musí mít vlastní Uživatelský účet v rámci Předplatného; jeho založení je stejné jako u založení jakéhokoliv jiného Uživatelského účtu dle těchto VOP s tím, že se nezakládá samostatné Předplatné, ale přiřazuje se k Předplatnému Zákazníka.

4.12. Zákazník je vždy odpovědný za zpracování jakékoliv e-mailové adresy Člena (příp. Profilované osoby) jako osobního údaje dle příslušných právních předpisů, jakož i dalších osobních údajů, které v Platformě uvede (zadá).

4.13. V rámci Předplatného je nutné vždy zvolit odpovídající Plán. Plán je možno měnit kdykoliv po přihlášení. Administrátor může v sekci "Nastavení\Fakturace" zakoupit placený Plán nebo Plán změnit, v sekci "Nastavení\Obchod" pak zakoupit Dotazník, či jiný produkt, a to kliknutím na tlačítko "Objednávka zavazující k platbě". Stejně tak může oprávněná osoba v Platformě přidávat Profilované osoby.

4.14. Závazným objednáním daného Plánu, Dotazníku, či jiného produktu dle předchozího odstavce (včetně změny, resp. přidání Profilované osoby) (příp. závazným objednáním Plánu, Dotazníku, či jiného produktu skrze e-mail) se Zákazník (Administrátor) zavazuje k úhradě Ceny za daný Plán, Dotazník, či jiný produkt dle platného ceníku (v případě automatické fakturace dochází ke stržení příslušné finanční částky prostřednictvím registrované platební metody). V případě, kdy jsou služby Poskytovatele nabízeny třetí osobou (Partnerem), vzniká závazným objednáním daného Plánu Dotazníku či jiného produktu dle tohoto odstavce povinnost Zákazníka uhradit cenu této třetí osobě (partnerovi Poskytovatele) na základě vystavené faktury namísto Poskytovatele, a to ve výši určené touto třetí osobou (partnerem Poskytovatele) (Cena dle těchto VOP se tak neaplikuje); Partner je v tomto případě platebním místem.

4.15. Řádnou úhradou Plánu dochází k uzavření Dílčí smlouvy na daný Plán. V případě zakoupení Dotazníku, či jiného produktu (včetně přidání Profilované osoby) dochází k uzavření Dílčí smlouvy závazným objednáním takového Dotazníku nebo jiného produktu; Zákazník se zavazuje uhradit příslušnou Cenu spolu s úhradou nejblíže následující platby Plánu (v případě automatické fakturace je mu příslušná částka stržena spolu s následující platbou za Plán).

4.16. Po splnění všech výše uvedených podmínek (tj. zejména po uhrazení příslušné Ceny v případě zakoupení Plánu, závazným objednáním Dotazníku, závazným přidáním Profilované osoby nebo závazné objednání jiné placené služby) je Zákazníkovi v rámci Předplatného a ostatním osobám dle jejich role umožněno začít využívat funkce spojené s danou placenou službou (produktem). V případě, že Zákazník koupí placený Dotazník nebo jiný produkt, který je možno užít pro více Profilovaných osob, je oprávněn tento Dotazník přiřadit Profilované osobě dle jeho volby nebo více Profilovaným osobám dle jeho volby. Tyto Profilované osoby mohou Dotazník vyplnit po přihlášení do svého Uživatelského účtu. Daný Dotazník je možno vyplnit každou Profilovanou osobou pouze jednou, pokud Zákazník nevyužije placenou službu, který umožní vyplnění dotazníku vícekrát.

4.17. Oprávněný Člen, typicky Supervizor, může pozvat Hosta k vyplnění Dotazníku, a to vytvořením karty Hosta a kliknutím na tlačítko "Pozvat k rozhovoru". Během tohoto procesu oprávněný Člen vyplní e-mail a další údaje Hosta, kterému si přeje pozvánku zaslat. Zákazník je vždy odpovědný za zpracování e-mailové adresy Hosta jako osobního údaje dle příslušných právních předpisů, jakož i dalších osobních údajů, které v Platformě uvede.

4.18. Host, který obdrží unikátní hypertextový odkaz, je kliknutím na tento odkaz přesměrován na Platformu a bude mu umožněno vyplnění Dotazníku, a to za podmínky, že souhlasí se sdílením výsledku Dotazníku se Zákazníkem, který ho k provedení Dotazníku pozval. Host je vždy informovaný o tom, kým byl k Dotazníku pozván.

4.19. Pokud Host se sdílením výsledků dle předchozího odstavce nesouhlasí, nemá to vliv na jeho oprávnění a možnost provést si Dotazník ve vlastním Předplatném v režimu Jednotlivec. Není mu však umožněno dále pokračovat jako Host v Předplatném Zákazníka, který jej pozval k provedení Dotazníku.

4.20. Po vyplnění a odeslání Dotazníku Hostem bude Autorizovaná osoba informována o jeho dokončení e-mailem (pokud si tuto možnost v Uživatelském účtu nevypne) a výsledky mu budou dostupné podle oprávnění daného Člena dostupné v sekci věnované konkrétnímu Hostovi pod volbou "Osobnost". Host o výsledcích Dotazníku není informován, ledaže jej o výsledcích informuje Zákazník.

4.21. Oprávněný Člen, typicky Supervizor, může také pozvat do Předplatného Klienta, a to vytvořením karty Klienta v Předplatném a kliknutím na tlačítko "Pozvat do předplatného". Během tohoto procesu oprávněný Člen vyplní e-mail a další údaje Klienta, kterému si přeje pozvánku zaslat. Zákazník je v tomto případě odpovědný za zpracování e-mailové adresy Klienta jako osobního údaje dle příslušných právních předpisů, jakož i dalších osobních údajů, které v Platformě uvede.

4.22. Klient, který obdrží unikátní hypertextový odkaz, je kliknutím na tento odkaz přesměrován na Platformu do registračního procesu, kde si vytvoří Uživatelský účet a může začít používat Předplatné v rozsahu jeho přístupových práv. V rámci registrace Klient vidí identifikaci zvacího Zákazníka a je vyžadován souhlas se sdílením budoucích výsledků Dotazníku s odpovědnými osobami Zákazníka. Pokud Klient se sdílením výsledků nesouhlasí, tyto výsledky se Zákazníkovi nezobrazí a Klient má stále možnost s nimi pracovat; nesouhlas Klienta nemá vliv na jeho oprávnění a možnost provést si Dotazník ve vlastním Předplatném v režimu Jednotlivec. Klient má přístup k výsledkům svého Dotazníku.

4.23. Oprávněný Člen, typicky Supervizor, může přiřadit Klientovi Dotazníky, které následně, použitím Platformy vyplní. V případě, že Zákazník koupí placený Dotazník nebo jiný produkt, který je možno užít pro více Klientů, je oprávněn tento Dotazník přiřadit Klientovi dle jeho volby nebo více Klientům dle jeho volby. Tito Klienti mohou Dotazník vyplnit po přihlášení do svého Uživatelského účtu; o přiřazení Dotazníku se Klient dozví e-mailem nebo po přihlášení do Uživatelského účtu.

4.24. Po vyplnění a odeslání Dotazníku Klientem budou jeho výsledky dostupné odpovědným Členům podle jejich úrovně oprávnění v sekci věnované konkrétnímu Klientovi pod volbou "Osobnost". Klient interpretaci svých výsledků vidí v sekci "Já\Moje osobnost".

4.25. V režimu Společnost i v režimu Profesionál může Zákazník založit tzv. externí zakázky, ve kterých mohou být testovány další (třetí) osoby, které jsou testovány výhradně pro třetí stranu, nikoliv pro Zákazníka; Zákazník nesmí v rámci režimu externích zakázek zakládat ani testovat (profilovat) vlastní Profilované osoby.

5. CENA

5.1. Zákazník je povinen uhradit za služby Platformy Poskytovateli Cenu dle ceníku, případně cenu určenou partnerem Poskytovatele, který nabízí služby Poskytovatele.

5.2. Ceník ve smyslu předchozího odstavce je předmětem dohody Smluvních stran a je součástí Smlouvy (dále jen "Ceník").

5.3. Cena je uhrazena přímou platbou prostřednictvím platební brány externí společnosti. K platbě za Plán dochází měsíčně automaticky, a to před začátkem následujícího Fakturačního období s tím, že platba je učiněna na toto Fakturační období. V případě, že je v rámci Předplatného zvolen Zákazníkem Plán, který je volen se závazkem po stanovenou dobu (např. 1 měsíc, půl roku apod.), zavazuje se Zákazník hradit Cenu po celou dobu daného závazku. K automatické platbě dle tohoto odstavce nedochází v případě, že platebním místem je Partner (tedy platba probíhá skrze Partnera) a/nebo v případě, pokud si Zákazník zvolí možnost manuální fakturace; v případě manuální fakturace je Cena hrazena Zákazníkem přímo na účet Poskytovatele na základě faktury.

5.4. Registrace platební metody s dostatečným finančním obnosem dle daného Plánu a Ceníku je podmínkou užívání Platformy, pokud není využívána služba manuální fakturace nebo není cena hrazena skrze partnera Poskytovatele. Uzavřením Smlouvy se Zákazník zavazuje udržovat na registrované platební metodě minimálně takový finanční obnos, který odpovídá Ceně za zakoupený Plán.

5.5. Ke stržení Ceny za aktuální objednaný Plán dle platného ceníku dojde vždy před začátkem odpovídající měsíčního Fakturačního období (v případě automatické fakturace), jinak je Zákazník povinen provést platbu dle faktury.

5.6. V případě, že nebude uhrazena Cena za daný Plán, Dotazník či jiný produkt, a to ani do 14 dní, nebudou Zákazníkovi poskytovány služby Plánu a Předplatné bude uplynutím této lhůty automaticky bez náhrady zrušeno. Zároveň s tím dojde ke smazání všech dat v Předplatném.

5.7. Placené Dotazníky či jiné produkty (včetně přidávání Profilovaných osob) mohou být placené:

• od počtu využití (tyto Dotazníky lze vyplnit, a tedy i přiřadit je pouze omezenému počtu osob; tato informace je vždy u daného Dotazníku uvedena, včetně uvedení počtu užití) nebo
• v rámci limitovaného časového období (tyto Dotazníky lze vyplnit, a tedy i přiřadit je neomezenému počtu osob, avšak výhradně v daném časovém období; tato informace je vždy u daného Dotazníku uvedena, včetně uvedení časového období).

5.8. Ke stržení Ceny za Dotazník či jiný produkt nad rámec Plánu dle platného ceníku (včetně přidání Profilované osoby) dojde na konci aktuálního Fakturačního období společně s nejblíže následující pravidelnou platbou na období následující. To neplatí, pokud bude zvolena manuální fakturace, v takovém případě se Zákazník zavazuje k úhradě příslušné Ceny v termínu splatnosti Plánu na následující období (tj. ve lhůtě splatnosti nebližší následující platby).

5.9. V případě, že si Zákazník závazně zakoupí konkrétní placený Dotazník, může být k jeho užití přistoupeno později, nejpozději však do jednoho roku od zakoupení, tj. není nutné Dotazník vyplnit hned.

5.10. Doklad o přijetí platby je Zákazníkovi poskytnut dle podmínek externí společnosti provozující platební bránu, Poskytovatelem, příp. partnerem Poskytovatele.

5.11. V případě vrácení jakékoliv platby či její části, se příslušná část peněženích prostředků ukládá jako tzv. kredit. V případě čerpání jakékoliv služby, která je placená, bude cena dle Ceníku ponížena o výši aktuálního kreditu.

5.12. V případě, že bude z jakéhokoliv důvodu Předplatné zrušeno či ukončeno a výše aktuálního kreditu bude činit více než 0 ,- Kč, bude tento kredit v plné výši vrácen.

5.13. Během využívání placené Služby (placeného Plánu) může Zákazník provést změnu Plánu, a tedy i výši Ceny, kterou je povinen hradit. Pokud k takové změně dojde v průběhu využívání Plánu a hrazení Ceny za něj, pak:

• v případě změny Plánu tak, že nová Cena je vyšší, než Cena původní, je Zákazník povinen platit novou (vyšší) Cenu ode dne, kdy Zákazník provede změnu Plánu, která má za následek zvýšení Ceny (do dne změny (včetně) platí Zákazník nižší, tj. původní Cenu). Zákazník je proto ode dne, kdy vykoná změnu plánu, povinný doplatit poměrnou část nové Ceny, tj. část, která je rozdílem mezi novou (vyšší) Cenou a původní (nižší) Cenou;
• v případě změny Plánu tak, že nová Cena je nižší, než Cena původní, je Zákazník povinen hradit původní (vyšší cenu) do uplynutí doby původního závazku Předplatného. Novou (nižší) Cenu se zavazuje hradit ode dne následujícího dne po dni, ve kterém uplyne doba závazku původního Plánu.

5.14. Zákazník je povinen zaplatit Cenu za všechny Klienty/Hosty, které v Platformě uvedl, při přechodu ze zkušební verze na verzi placenou a to dle Ceníku. Zákazník může Profilované osoby z Platformy odebrat před ukončením zkušební verze.

6. DOTAZNÍK

6.1. Na začátku Dotazníku může být Profilovaná osoba vyzvána k doplnění některých bližších údajů o sobě. Vyplnění těchto údajů velice napomáhá vyhodnocení Dotazníku, ale není nezbytné. Těmito údaji jsou např. země původu, věk, pohlaví, rodný jazyk apod.

6.2. Vyplňování Dotazníku může Profilovaná osoba kdykoli přerušit a do 1 hodiny se k vyplňování Dotazníku vrátit, tam kde jej přerušila. Pokud se Profilovaná osoba k vyplňování Dotazníku do 24 hodin nevrátí, historie vyplňování se vymaže a profilovaná osoba musí Dotazník vyplňovat od začátku.

6.3. Dotazníky jsou vyhodnocovány automaticky a výsledky jsou k dispozici okamžitě po dokončení Dotazníku.

6.4. Dotazníky a výsledky Dotazníků slouží pouze k informativním účelům.

6.5. Digitální obsah Platformy a její funkce vyžaduje, aby měl Uživatel nebo Host k dispozici hardwarové a softwarové vybavení umožňující otevřít a přehrát digitální obsah v rámci internetového prohlížeče. Pro využití digitálního obsahu je nezbytné, aby byl Uživatel nebo Host připojen k síti internet s dostatečnou rychlostí připojení (minimálně 5Mb/s, optimálně 10Mb/s) a byl fyzicky v zemi, kde jsou služby Platformy poskytovány.

6.6. Zákazník i Profilovaná osoba (jakož i ostatní osoby) berou na vědomí, že výsledky Dotazníku jsou tvořeny na základě statistiky a predikce a nelze je tak v žádném případě považovat za posouzení zdravotního nebo psychického stavu Profilované osoby. V případě, že by Dotazníky byly vyhodnocovány za užití jiné metodiky než té, kterou užívá Poskytovatel v rámci Platformy, mohly by být výsledky odlišné. V případě, že by Dotazníky byly vyhodnocovány za užití jiné metodiky než té, kterou užívá Poskytovatel v rámci Platformy, mohou být výsledky odlišné.

6.7. V případě jakýchkoliv obav o zdravotní nebo psychický stav je nutné obrátit se na lékaře. Platforma nenahrazuje služby poradenských ani klinických psychologů. Činnost Platformy není poskytováním zdravotních ani jiných obdobných služeb dle příslušných právních předpisů.

6.8. Výsledky Dotazníků nenahrazují diagnózu či jiné posouzení psychického nebo zdravotního stavu jedince; k tomu je kompetentní výlučně lékař.

6.9. Odpovědi na jednotlivé otázky dotazníku Poskytovatel se Zákazníkem nesdílí a používá je pouze k vyhodnocení osobnosti Profilované osoby.

7. PRÁVA A POVINNOSTI POSKYTOVATELE

7.1. Poskytovatel nenese jakoukoliv odpovědnost za nefunkčnost nebo snížení funkcionality či funkčnosti Platformy způsobenou poruchou či jinými překážkami z důvodů na straně třetí osoby (výpadek elektrické energie, datové sítě apod.), zásahem vyšší moci nebo plánovanou i neplánovanou odstávkou Platformy za účelem kontroly nebo údržby hardwaru, softwaru nebo webových stránek.

7.2. Poskytovatel si vyhrazuje právo poskytovat služby pouze ve vybraných zemích.

7.3. Funkce Předplatného a/nebo Cena se mohou lišit v rámci vybraných zemí.

7.4. Poskytovatel nenese jakoukoliv odpovědnost za jakékoliv rozhodnutí, které Zákazník nebo Uživatel či jakákoliv osoba jednající jménem Zákazníka učiní na základě výsledků Dotazníků či užitím jiných produktů nebo v souvislosti s nimi.

7.5. Poskytovatel žádným způsobem a v žádném rozsahu nezaručuje a nenese odpovědnost, že následování výsledků Dotazníků a jednání, byť je takové jednání v souladu s nimi, přinese dané profilované osobě jakýkoliv prospěch, výhodu, úspěch či neúspěch, a to ani v pracovním ani v osobním životě profilovaného.

7.6. V případě, že je Zákazník zaměstnavatel a Profilovaná osoba zaměstnanec nebo kandidát o zaměstnání, Poskytovatel nenese jakoukoliv odpovědnost za jakákoliv rozhodnutí učiněná zaměstnavatelem vůči Profilované osobě na základě Dotazníku nebo v souvislosti s ním. Jakékoliv kroky učiněné zaměstnavatelem, byť jsou učiněny v souladu s výsledkem Dotazníku, jsou plně v dispozici zaměstnavatele. To platí i pokud se jedná o Zákazníka v režimu Profesionál.

7.7. Poskytovatel provede dostupnými hardwarovými a softwarovými prostředky opatření k zabezpečení provozu Platformy a uložených dat Zákazníka, a to s přihlédnutím zejm. k povaze, rozsahu, kontextu a účelům zpracování dat, nákladům na provedení, i k různě pravděpodobným a různě závažným rizikům.

7.8. Poskytovatel si vyhrazuje právo odmítnout registraci nebo založení Předplatného Zákazníka, a to i bez uvedení důvodů.

7.9. Poskytovatel ukládá a dále analyzuje anonymní a anonymizovaná data, ke kterým má přístup v souvislosti s provozem Platformy. Tato data nejsou spojená ani spojitelná s žádným Zákazníkem, Profilovanou osobou ani jinou osobou v rámci poskytování služeb Platformy, a to ani s fyzickou, ani s právnickou.

7.10. Data v Předplatném se Poskytovatel zavazuje držet maximálně jeden rok ode dne provedení poslední platby, následně může dojít ke smazání všech dat v Předplatném; doba uchování některých dalších údajů může být odlišná (logy po dobu dvou let apod.). V případě, že není učiněna žádná platba, drží Poskytovatel data v rámci Předplatného maximálně jeden rok ode dne zřízení Předplatného.

8. PRÁVA A POVINNOSTI ZÁKAZNÍKA

8.1. Zákazník souhlasí s tím, že Smlouva je uzavírána distančním způsobem prostřednictvím komunikace na dálku.

8.2. Zákazník má právo Smlouvu kdykoli vypovědět bez uvedení důvodů, a to tak, že Předplatné ukončí kliknutím na tlačítko "Ukončit předplatné" v sekci "Nastavení\Správa předplatného\Ukončení". Zákazník bere na vědomí, že ukončením Předplatného přijde o veškeré uložené výsledky a zakoupené placené Dotazníky, či jiné produkty, a to bez nároku na náhradu. V případě, že byl Zákazníkem v Předplatném zvolen Plán s časovým závazkem, dojde k ukončení Předplatného až uplynutím tohoto závazku. Do této doby se v Předplatném po přihlášení zobrazuji informace o tom, že Předplatné skončí a také je Zákazník povinen hradit Cenu (v případě, že je daný Plán placený).

8.3. Zákazník, Uživatel v jakémkoliv postavení i Profilovaná osoba se zavazují, že budou zachovávat mlčenlivost o obsahu a struktuře Dotazníků, funkcionalitě a know-how Platformy a nebude tyto informace přímo ani nepřímo za žádných okolnosti ani žádnými prostředky zveřejňovat ani jinak sdělovat třetím osobám bez předchozího písemného souhlasu Poskytovatele; v opačném případě nahradí Poskytovateli, příp. třetím osobám škodu tím vzniklou.

8.4. Zákazník, Uživatel v jakémkoliv postavení i Profilovaná osoba se zavazují, že nebudou šířit, uchovávat, kopírovat, upravovat nebo dále zpracovávat obsah Dotazníků ani rozhraní Platformy. Zákazník si je vědom toho, že obsah Platformy včetně textů a Dotazníků, designu, grafiky, vyobrazení a uspořádání souborů je chráněn autorským právem.

8.5. Předchozími články těchto VOP není dotčeno právo Zákazníka na předání výsledků Dotazníků třetí osobě nebo sdílení těchto výsledků s třetí osobou, s čímž musí Profilovaná osoba udělit souhlas.

8.6. Zákazník, Klient i Člen musí zajistit, aby jejich přihlašovací údaje k účtu nebyly zneužity a jsou povinni je chránit, jakož i používat dostatečně silně zabezpečená hesla.

8.7. Zákazník je oprávněn uplatňovat práva z vadného plnění písemně u Poskytovatele na adrese jeho sídla nebo na e-mailové adrese support@talk2amy.com.

8.8. Pokud je Zákazník osobou poskytující služby v oboru psychologie nebo psychiatrie a zve k vyplnění Dotazníku osoby, kterým tyto služby poskytuje, prohlašuje Zákazník, že má odpovídající úroveň vzdělání, která mu umožňuje s Dotazníkem, resp. s jeho Výsledky odborně pracovat.

9. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ

9.1. Za vadné plnění (tj. vadné poskytování služeb Platformy) se považuje zejména:

• Roční průměrná dostupnost systému nižší než 95%; do dostupnosti ve smyslu tohoto bodu se nepočítají situace podle odst. 7.1 VOP.
• Opakující (minimálně dvakrát v průběhu jednoho kalendářního týdne) se chybové stavy na klíčových funkcích sytému, kterými jsou:
(i) Přihlášení Uživatelů
(ii) Správa Uživatelů
(iii) Správa a vykonávání testů
(iv) Vizualizace výsledků testů
(v) Administrace Předplatného

9.2. Zákazník je povinen informovat Poskytovatele o vadném plnění a uplatnit a doložit nárok z vadného plnění bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce od poskytnutí vadného předmětu plnění ze Smlouvy. Jestliže Zákazník neučiní oznámení, neuplatní a nedoloží nárok z vadného plnění v uvedené lhůtě, tento nárok zaniká.

9.3. V případě, že vznikne vada na Platformě, je Zákazník povinen poskytnout Poskytovateli nezbytnou součinnost v míře, kterou lze rozumně požadovat, k ověření, zda se vada vyskytla v důsledku nevyhovujícího digitálního prostředí Zákazníka. Odmítne-li Zákazník součinnost poskytnout, je na Zákazníkovi, aby prokázal, že Platforma má vady.

9.4. Práva z vadného plnění se uplatňují písemně na e-mailu support@talk2amy.com nebo na adrese Mongata s.r.o., IČO: 089 60 585, se sídlem Plynární 1617/10, Praha 7, PSČ 170 00.

9.5. Pokud se ukáže, že je vada odstranitelná, Poskytovatel je povinný vadu odstranit ve lhůtě do 30 (třiceti) dní od oznámení nároku Zákazníka podle odst. 9.2 tohoto článku VOP. Tato lhůta se prodlužuje o dobu, po kterou Zákazník neposkytl Poskytovateli podklady či informace potřebné na vyřízení jeho nároku z vadného plnění a o dobu, po kterou je nutné získat stanovisko třetích osob, zejm. znalců, orgánů činných v trestním řízení nebo jiných orgánů nebo institucí. V případě, že k odstranění vadného plnění nedojde v uvedené lhůtě, Zákazník má právo od Smlouvy odstoupit.

9.6. Pokud se ukáže, že vada je neodstranitelná, může Zákazník požadovat slevu z Ceny.

9.7. Za vadné plnění není považována nedostupnost nebo nefunkčnost nebo omezená funkčnost Platformy v případě, že nejsou Zákazníkem splněny minimální podmínky pro její funkčnost ve smyslu odst. 3.8. těchto VOP.

9.8. V případě, že se partner Poskytovatele zavázal k poskytování podpory Zákazníkům, obrací se Zákazníci přímo na partnera Poskytovatele, skrze kterého Zákazník uzavřel Smlouvu s Poskytovatelem, a jehož kontaktní údaje zobrazuje uživatelské rozhraní Platformy/Uživatelského účtu.

9.9. Smluvní strany se dohodly, že při vadách plnění platí přednostně ustanovení tohoto článku VOP před dispozitivními ustanoveními právních předpisů.

10. AKTUALIZACE A ZMĚNY DIGITÁLNÍHO OBSAHU

10.1. Poskytovatel bude provádět a poskytovat Zákazníkovi aktualizace digitálního obsahu Platformy, které jsou nezbytné, aby byla Platforma bez vad a na jejich dostupnost bude Zákazník upozorněn.

10.2. Poskytovatel může provádět změny Platformy z následujících důvodů:

10.2.1. přidání funkcí/dat za účelem vylepšení Platformy
10.2.2. vylepšení stávajících funkcí/dat za účelem vylepšení Platformy
10.2.3. změna algoritmu, se kterým Platforma pracuje
10.2.4. odstranění/přidání obsahu Platformy
10.2.5. dodržování zákonných požadavků
10.2.6. plnění smluvních povinností vůči dodavatelům a partnerům Poskytovatele.

10.3. Poskytovatel bude Zákazníka informovat o proběhlých aktualizacích a změnách Platformy v záložce "Co je nového?".

11. KOLIZNÍ ÚPRAVA

11.1. Smlouvy se řídí právním řádem České republiky.

11.2. Veškeré spory ze Smluv budou řešeny příslušnými soudy České republiky.

12. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

12.1. Smluvní strany výslovně vylučují aplikaci jakýchkoliv obchodních podmínek Zákazníka na jakékoliv právní vztahy vzniklé mezi Poskytovatelem a Zákazníkem, a to i tehdy, pokud na ně Zákazník jakkoliv odkázal nebo odkáže, a to i přesto, že byly Poskytovateli známy.

12.2. Pokud by jakékoliv ustanovení těchto VOP bylo v rozporu s kogentními ustanoveními v České republice platných a účinných právních předpisů či mezinárodních norem, pak se použijí ustanovení těchto předpisů a norem, což však nemá vliv na platnost ostatních ujednání těchto VOP či na platnost těchto VOP jako celku.

12.3. Smluvní strany výslovně prohlašují, že ustanovení těchto VOP, která jsou odchylná od ustanovení Občanského zákoníku či jiných právních předpisů, jsou takto ujednána vědomě odchylně a zároveň prohlašují, že tato odchylná ustanovení nejsou v rozporu s dobrými mravy, neporušují veřejný pořádek nebo právo týkající se postavení osob, včetně práva na ochranu osobnosti a jsou ujednána poctivě.

12.4. Tyto VOP jsou účinné ode dne 15.2.2024.