Jazyk právních dokumentů:

Všeobecné obchodní podmínky - VOP

Verze 2.3

společnosti Mongata s.r.o., IČO: 089 60 585, se sídlem Plynární 1617/10, Praha 7, PSČ 170 00, Česká republika, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, sp. zn. C 328252

k platformě Talk2amy (pro spotřebitele)


1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ

1.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále "VOP") tvoří nedílnou součást každé smlouvy uzavřené mezi Poskytovatelem a Zákazníkem. Kde se hovoří o smlouvě, rozumí se tím i tyto VOP.

1.2. Tyto VOP jsou nedílnou součástí Rámcové smlouvy, která se uzavírá při zakládání Předplatného a Uživatelského účtu, s tím, že tyto VOP dále upravují práva a povinnosti smluvních stran. To platí i pro Dílčí smlouvu, která je uzavírána v okamžiku, kdy si Zákazník zakoupí placenou službu přidání Profilované osoby, Dotazník nebo jiný placený produkt.

1.3. Smluvní strany se mohou od těchto VOP odchýlit dohodou obou Smluvních stran, tj. Smluvní strany se mohou písemně dohodnout na tom, že některé z ustanovení VOP se neaplikuje anebo se aplikuje odlišně; nedojde-li k dohodě o změně VOP ve smyslu předchozí věty, řídí se smluvní vztah aktuálním zněním VOP a Poskytovatel je oprávněn VOP jednostranně změnit v souladu s určením bodu 1.5 těchto VOP.

1.4. V případě rozporu mezi VOP a konkrétní Smlouvou má přednost znění konkrétní Smlouvy.

1.5. Poskytovatel je oprávněn tyto VOP jednostranně měnit. Poskytovatel o této změně Zákazníka informuje nejpozději 14 (čtrnáct) dnů před nabytím účinnosti této změny. Zákazník má právo změnu VOP odmítnout písemným oznámením Poskytovateli doručeným nejpozději 7 (sedm) dní před nabytím účinnost této změny. Tímto písemným oznámením Poskytovatel současně Smlouvu (Rámcovou smlouvu) vypovídá. Výpovědní doba v takovém případě činí 7 (sedm) dní.

1.6. Tyto VOP obsahují zmínky o možnostech nákupu v Obchodě a nákupu individuálních placených služeb, na jejichž poskytnutí se Smluvní strany dohodnou. Tyto služby se stále připravují a budou zaváděny postupně. Nemusí být tedy dostupné v době zveřejnění těchto VOP.

2. ZÁKLADNÍ POJMY

2.1. Níže uvedené výrazy s velkým písmenem mají v těchto VOP následující význam:

Administrátor - osoba, která zakládá a volí formu Předplatného. Administrátor také zve Klienty do Předplatného a k vyplnění Dotazníků

Předplatné - část zdrojů a funkcí Platformy vymezená Zákazníkovi na základě Smlouvy a těchto VOP. V této části Platformy může Zákazník spravovat data a přístupy dalších osob k těmto datům a funkcím. Předplatné zakládá, mění a spravuje Administrátor pro Zákazníka. Marketingový název pro Předplatné pro jednotlivce je "Moje Amy"

Cena - cena za každou Profilovanou osobu a případně placené Dotazníky a jiné produkty stanovená Poskytovatelem ceníkem

Dílčí smlouva - dílčí smlouva o poskytování služeb spočívající v poskytování služeb (zejm. provedení Dotazníků) Poskytovatelem uzavíraná mezi Poskytovatelem a Zákazníkem na základě Rámcové smlouvy

Zákazník - osoba, se kterou Poskytovatel uzavírá Smlouvu, a které je fakturována Cena. V režimu Anonymní je to osoba, která vyplňuje Dotazníky. Zákazníkem je vždy osoba starší 15 let. Zákazníkem je v rámci těchto VOP míněn spotřebitel, tj. fyzická osoba, která nejedná v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu svého povolání; režim Jednotlivec je blíže definovaný v článku 4. těchto VOP. Zákazník je vždy zároveň Administrátorem.

Platforma - platforma Talk2amy provozovaná na internetových stránkách:

• https://client.talk2amy.com - verze pro registrované
• https://support.talk2amy.com – podpora Platformy pro všechny typy uživatelů
• https://lite.talk2amy.com - anonymní verze – režim Anonymní. Tato verze se komerčně nazývá LITE.

Poskytovatel - společnost Mongata s.r.o., IČO: 089 60 585, se sídlem Plynární 1617/10, Praha 7, PSČ 170 00

Rámcová smlouva - rámcová smlouva o poskytování služeb uzavíraná mezi Poskytovatelem a Zákazníkem, která předpokládá uzavírání Dílčích smluv

Smlouva - Rámcová smlouva a Dílčí smlouva; každá Smlouva je uzavírána na dobu neurčitou

Dotazník - online dotazník, test nebo průzkum za účelem profilace osobnosti a analýzy jejího charakteru a dalších charakteristik poskytována Poskytovatelem v rámci Platformy; přičemž Dotazník může být placený nebo může být vyplněn zdarma

Uživatelský účet (Uživatel) - účet v rámci Platformy, který obsahuje uživatelské jméno, heslo a osobní nastavení. Pomocí tohoto účtu se fyzická osoba autentizuje v rámci Platformy. Jeden Uživatel může být součástí více Předplatných.

Klient - fyzická osoba, kterou Administrátor zve k registraci vlastního Uživatelského účtu a k vyplnění Dotazníku

Obchod - funkční část Předplatného, kde Administrátor může dokupovat dodatečné Dotazníky a jiné produkty pro sebe či další osoby

Plná verze (Placená verze) - definuje služby Platformy a jejich Cenu. Cena za placenou verzi je daná počtem osob, které Placenou verzi užívají; Cena se platí jednorázově za každou Profilovanou osobu, včetně Zákazníka. V rámci Plné verze může Zákazník užít Dotazníky pro všechny Profilované osoby, za něž zaplatil jednorázovou platbu; Dotazník může být každou Profilovanou osobou vyplněn pouze jedenkrát

Neplacená verze – Platformu může Zákazník užívat i bezplatně (jedná se o verzi LITE); taková verze je funkční, nicméně neobsahuje všechny nástroje a možnosti jako Plné verze

Profilovaná osoba – Klient, který vyplňuje placený nebo neplacený Dotazník.

Smluvní strany - Zákazník a Poskytovatel

3. SPECIFIKACE SLUŽEB

3.1. Platforma je podpůrná psychologická platforma založená na statistice a umělé inteligenci, která pomáhá lidem porozumět své osobnosti a dále ji rozvíjet a pracovat s ní. Platforma také umožňuje pracovat s osobnostními profily jiných lidí.

3.2. Platforma na základě Dotazníků a dalších vstupů vytvoří profil osobnosti, se kterým dále pracuje v rámci dané Profilované osoby a dle jeho volby porovnává výsledky s vybranými profily, utváří rozvojové plány apod.; osobnostní profil je vytvořený výlučně na základě Dotazníků a dalších vstupů. Je přitom odpovědností Profilované osoby aby uvedla v Dotazníku či jiných vstupech údaje pravdivě, správně, aktuálně a úplně.

3.3. Platforma dokáže srozumitelně vysvětlit specifika konkrétní osobnosti a identifikovat možné oblasti dalšího rozvoje. Tím pomáhá lidem porozumět sobě i ostatním, hledat nové talenty, vytvářet efektivní týmy, jakož i poskytovat základní diagnostiku. Platforma je dostupná na internetových stránkách:

• https://client.talk2amy.com - verze pro registrované
• https://support.talk2amy.com – podpora Platformy pro všechny typy uživatelů
• https://lite.talk2amy.com - Anonymní režim. Tato verze se komerčně nazývá LITE.

3.4. Platformu lze využívat jak v režimu registrace, tak v režimu bez registrace, tj. v režimu Anonymním.

3.5. Do režimu registrace přechází daná osoba vždy z režimu bez registrace a to zvolením možnosti "Přejít na plnou verzi". Tento proces založí nové Předplatné typu "Jednotlivec", ve kterém zřídí dané osobě Uživatelský účet a ta si následně vyplní požadované údaje, jakými jsou jméno, příjmení, e-mail a heslo.

3.6. Po založení Předplatného v režimu registrace je na uvedený e-mail zasláno potvrzení o založení Předplatného, resp. žádost o potvrzení účtu prostřednictvím hypertextového odkazu. Předplatné a Uživatelský účet jsou aktivovány, a tedy založen bez ohledu na kliknutí na hypertextový odkaz. Kliknutím na odkaz je potvrzena e-mailová adresa.

3.7. V režimu Anonymní je Zákazníkovi umožněno vyplnit některé Dotazníky i bez nutnosti registrace Uživatelského účtu a uhrazení Ceny. Pro úplnou funkcionalitu musí Administrátor zvolit přechod na Plnou verzi. Potvrzením objednávky placených produktů vzniká Zákazníkovi povinnost uhradit Cenu dle ceníku prostřednictvím platební brány.

3.8. Služby poskytované Platformou a popsané v těchto VOP se liší podle toho, zda jsou poskytovány v rámci Plné verze nebo Neplacené verze.

3.9. Za účelem řádného fungování Platformy musí přístroj Zákazníka splňovat minimálně následující podmínky:

a) Použitý prohlížeč musí být jedním z podporovaných prohlížečů:
1) Microsoft Edge (nejnovější verze)
2) Safari (nejnovější verze, pouze Mac)
3) Chrome (nejnovější verze)
4) Firefox (nejnovější verze)
b) Použitý prohlížeč musí mít povoleno:
1) Soubory Cookies
2) JavaScript
c) Použitá síť / firewall musí mít povoleno:
1) Cookies - technické soubory cookies z bezpečnostních a běhových důvodů
2) Protokol Secure HTTP (HTTPS)
3) Protokol Secure WebSockets (WSS)
4) E-maily z domény talk2amy.com (není vyžadováno pro verzi LITE)
d) Použité internetové připojení musí být stabilní s následující propustností pro jednoho Uživatele:
1) Minimální: 5 Mb/s
2) Optimální: 10 Mb/s

Zákazník bere na vědomí, že pokud nebude přístroj, na kterém využívá nebo chce využívat Platformu, splňovat výše uvedené podmínky, Poskytovatel negarantuje úplnou /řádnou funkčnost Platformy.

4. PŘEDPLATNÉ PRO JEDNOTLIVCE (Plná verze)

4.1. Předplatné Jednotlivec je určeno pro fyzické osoby starší 15-ti let, které budou služeb Platformy využívat pro svojí osobní potřebu a potřebu svých blízkých a přátel. Toto Předplatné není možné používat pro komerční účely.

4.2. Osobní potřebou dle předchozího odstavce není dotčena možnost předání výsledků Dotazníků třetí osobě nebo sdílení výsledků Dotazníků s jím určenou třetí osobou.

4.3. K využití služeb Platformy v Předplatném Plné verze je Zákazník povinen vytvořit si Předplatné přechodem z režimu bez registrace a to zvolením možnosti "Přejít na plnou verzi". Tento proces založí nové Předplatné typu "Jednotlivec" a Uživatelský účet Zákazníka. Zákazník si následně vyplní požadované údaje, jakými jsou jméno, příjmení, e-mail a heslo.

4.4. Založení Předplatného je zdarma. Pokud se dále hovoří o Předplatném a Uživatelském účtu, platí to pouze pro Placenou verzi.

4.5. Užívání Předplatného v rámci Neplacené verze (LITE verze) je zdarma; užívání Plné verze je podmíněno uhrazením Ceny dle počtu Profilovaných osob (včetně Zákazníka).

4.6. Při vytváření Předplatného si Zákazník současně zakládá Uživatelský účet, případně k Předplatnému přiřazuje již dříve vytvořený Uživatelský účet.

4.7. Zákazník je povinen vyplnit údaje o Předplatném pravdivě a úplně a údaje udržovat po celou dobu jeho registrace aktuální a přesné. Údaje zadané do registračního formuláře může Zákazník v Předplatném kdykoli opravovat a měnit.

4.8. Uživatel registrující se do systému je povinen vyplnit údaje o Uživatelském účtu pravdivě a úplně a údaje udržovat po celou dobu jeho registrace aktuální. Údaje zadané do registračního formuláře může Uživatel v Předplatném kdykoli opravovat a měnit.

4.9. Po odeslání údajů Uživatelského účtu je Uživateli zaslán na jím zadanou e-mailovou adresu potvrzovací e-mail s odkazem, po jehož použití dochází k ověření zadané e-mailové adresy. V případě, že Uživatel neověří e-mailovou adresu skrze potvrzovací e-mail, není mu umožněno zadat platební údaje. Zpráva o potřebě ověření e-mailu se také objeví vždy při přihlášení do Platformy. Ověření e-mailové adresy nemá vliv na založení Uživatelského účtu.

4.10. Založením Předplatného vyjadřuje Zákazník souhlas s těmito VOP a dochází k uzavření Rámcové smlouvy, která je uzavírána na dobu neurčitou a elektronicky v jednom z podporovaných jazyků vybraným Uživatelem. Informace o Předplatném a jeho obsahu jsou umístěny v sekci Nastavení, kde je Uživatel může sám spravovat. Všechny odsouhlasené právní dokumenty se nacházejí v sekci Nastavení účtu.

4.11. V Předplatném může Zákazník

(i) vyplňovat přiřazené Dotazníky v sekci "Já", a to i Dotazníky, které nejsou placené. Dále pak využívat další funkce s tím spojené,
(ii) vybrat a zakoupit jakýkoliv placený Dotazník a další produkty v sekci Obchod kliknutím na tlačítko "Koupit", a to jak pro sebe, tak pro ostatní Uživatele připojené do jeho Předplatného,
(iii) zvát další fyzické osoby (Profilované osoby), aby se připojily do Předplatného a mohly si tak vyplnit Dotazníky. Dále pak využívat další funkce s tím spojené,
(iv) upravovat svoje data, Předplatné či přidávat Profilované osoby.

4.12. V rámci Předplatného v režimu Jednotlivec je nutné vždy uhradit Cenu minimálně za jednu osobu (Zákazníka), případně za každého další Profilovanou osobu. Nad rámec toho je vždy možné zakoupit jakýkoliv placený Dotazník či jiný produkt skrze Obchod po přihlášení do Uživatelského účtu.

4.13. Zákazníkovi je shrnuta jím zvolená objednávka dané placené služby (přidání Profilované osoby, zakoupení Dotazníku či jiného produktu) a jsou mu poskytnuty základní informace a údaje o Smlouvě.

4.14. V případě, že Zákazník se souhrnem objednávky souhlasí, závazně objedná placený produkt, a to kliknutím na tlačítko "Objednávka zavazující k platbě".

4.15. Závaznou objednávkou placeného produktu dle předchozího odstavce (příp. závazným objednáním skrze e-mail) se Zákazník zavazuje k úhradě Ceny za přidání osoby (Profilované osoby nebo Zákazníka), Dotazník, či jiný placený produkt dle Ceníku.

4.16. Řádnou úhradou Ceny dochází k uzavření Dílčí smlouvy na danou placenou službu (produkt). Užití dané objednané placené služby (produktu) je Zákazníkovi umožněno až po úplné úhradě Ceny.

4.17. Po splnění všech výše uvedených podmínek (zejm. po uhrazení příslušné Ceny nebo po závazném objednání) je všem Uživatelům v rámci Předplatného daného Zákazníka a jejich role umožněno začít využívat funkce spojené s danou placenou službou (produktem), vyplňovat vybraný Dotazník, či užívat jiné zakoupené produkty. V případě, že Zákazník koupí placený Dotazník nebo jiný produkt, který je možno užít pro více Profilovaných osob, je oprávněn tento Dotazník přiřadit Profilované osobě dle jeho volby nebo více Profilovaným osobám dle jeho volby. Tyto Profilované osoby mohou Dotazník vyplnit po přihlášení do svého Uživatelského účtu; o přiřazení Dotazníku se Profilované osoba dozví e-mailem nebo po přihlášení do Uživatelského účtu. Daný Dotazník je možno vyplnit každou Profilovanou osobou pouze jednou, pokud Zákazník nevyužije placenou službu, který umožní vyplnění dotazníku vícekrát.

4.18. Výsledky Dotazníku vyplněné Klienty jsou uloženy v Předplatném a Klienti do nich mohou kdykoliv nahlédnout, kombinovat je, porovnávat, či jinak s nimi pracovat a zobrazovat je. Klient nemá přístup k výsledkům jiného Klienta. Zákazník má však přístup k výsledkům všech Klientů – to však pouze za předpokladu, že s tím Klienti souhlasí.

4.19. Administrátor, v režimu Jednotlivec může v rámci svého Předplatného pozvat jakoukoliv osobu

• Klienta - k vytvoření Uživatelského účtu, vyplnění Dotazníku a k využívání určených funkcí Předplatného; jeho založení je stejné jako u založení jakéhokoliv jiného Uživatelského účtu dle těchto VOP s tím, že se nezakládá samostatné Předplatné, ale přiřazuje se k Předplatnému Zákazníka,

a to zadáním jeho/její e-mailové adresy a odesláním pozvánky. Zákazník je v tomto případě odpovědný za zpracování e-mailové adresy Profilované osoby jako osobního údaje dle příslušných právních předpisů, příp. jiných osobních údajů, které do Platformy uvede.

4.20. Po zadání e-mailu Profilované osoby je na určený e-mail zaslán unikátní hypertextový odkaz. Kliknutím na tento odkaz je Profilovaná osoba přesměrován na Platformu, kde si vytvoří Uživatelský účet (pouze v případě Klienta) a/nebo mu bude umožněno vyplnění Dotazníku. Profilovaná osoba je vždy informována o tom, kým byla k Dotazníku pozvána.

4.21. Pokud Profilovaná osoba nesouhlasí se sdílením výsledků se Zákazníkem, nemá to vliv na jeho oprávnění a možnost vyplnit si Dotazník ve vlastním Předplatném v režimu Jednotlivec bez sdílení jeho výsledku Dotazníku se Zákazníkem, který jej k vyplnění Dotazníku pozval.

5. ANONYMNÍ REŽIM – VERZE LITE (Neplacená verze)

5.1. Režim Anonymní je určen pro fyzické osoby, které si chtějí vyplnit některý z bezplatných Dotazníků pro svojí osobní potřebu, a to bez registrace.

5.2. V Anonymním režimu Zákazník neposkytuje Poskytovateli žádné své osobní údaje.

5.3. K vyplnění Dotazníku v režimu Anonymní klikne Zákazník na webovou adresu https://lite.talk2amy.com. Následně mu budou poskytnuty následující informace:

(i) identifikační a kontaktní údaje Poskytovatele,
(ii) označení služeb a popis jejich hlavních vlastností,
(iii) funkčnosti digitálního obsahu a technických ochranných opatřeních,
(iv) způsob uložení Smlouvy a umožnění přístupu k ní,
(v) odkaz na tyto VOP.

5.4. Po provedení Dotazníku je Zákazníkovi zobrazen výsledek Dotazníku s návratovým hypertextovým odkazem pro případ, že by se chtěl Zákazník k výsledku Dotazníku vrátit.

5.5. Zákazník bere na vědomí, že Dotazníky provedené v Anonymním režimu a interpretace jejich výsledků mají nižší vypovídací hodnotu, než Dotazníky a funkce dostupné v registrovaných Předplatných. Jedná se o Dotazníky ukázkové, orientační, které nepracují s tak sofistikovanými metodami jejich vyhodnocení. Vybrané funkce Platformy také nemusí být dostupné.

6. CENA

6.1. Zákazník je povinen uhradit Poskytovateli Cenu dle Ceníku.

6.2. Ceník je dostupný na webu Poskytovatele https://www.talk2amy.com a jeho relevantní část je také Zákazníkovi předložena před závazným objednáním dané placené služby (produktu).

6.3. Cena je uhrazena přímou platbou prostřednictvím platební brány externí společnosti. K platbě dochází jednorázově před tím, než je Zákazníkovi umožněno využívat danou placenou službu (produkt).

6.4. Placené Dotazníky mohou být placené od počtu využití (tyto Dotazníky lze vyplnit, a tedy i přiřadit je pouze omezenému počtu osob; tato informace je vždy u daného Dotazníku uvedena, včetně uvedení počtu užití s tím, že každá Profilovaná osoba může Dotazník vyplnit vždy pouze jedenkrát).

6.5. V případě, že si Zákazník závazně zakoupí konkrétní placený Dotazník či produkt, může být k jeho užití přistoupeno později, nejpozději však do jednoho roku od zakoupení, tj. není nutné Dotazník vyplnit hned.

6.6. Doklad o přijetí platby je Zákazníkovi poskytnut dle podmínek externí společnosti provozující platební bránu, příp. Poskytovatelem.

6.7. V případě vrácení jakékoliv platby či její části, se příslušná část peněženích prostředků ukládá jako tzv. kredit. V případě čerpání jakékoliv služby, která je placená, bude cena dle Ceníku ponížena o výši aktuálního kreditu.

6.8. V případě, že bude z jakéhokoliv důvodu Předplatné zrušeno či ukončeno a výše aktuálního kreditu bude činit více než 0 ,- Kč, bude tento kredit v plné výši vrácen.

7. DOTAZNÍK

7.1. Na začátku Dotazníku může být Profilovaná osoba vyzvána k doplnění některých bližších údajů o sobě. Vyplnění těchto údajů velice napomáhá vyhodnocení Dotazníku, ale není nezbytné. Těmito údaji jsou např. země původu, věk, pohlaví, rodný jazyk apod.

7.2. Vyplňování Dotazníku může Profilovaná osoba kdykoli přerušit a do 1 hodiny se k vyplňování Dotazníku vrátit, tam kde jej přerušila. Pokud se Profilovaná osoba k vyplňování Dotazníku do 24 hodin nevrátí, historie vyplňování se vymaže a profilovaná osoba musí Dotazník vyplňovat od začátku.

7.3. Dotazníky jsou vyhodnocovány automaticky a výsledky jsou k dispozici okamžitě po dokončení Dotazníku.

7.4. Dotazníky a výsledky Dotazníků slouží pouze k informativním účelům.

7.5. Digitální obsah Platformy a její funkce vyžaduje, aby měl Uživatel k dispozici hardwarové a softwarové vybavení umožňující otevřít a přehrát digitální obsah v rámci internetového prohlížeče. Pro využití digitálního obsahu je nezbytné, aby byl Uživatel připojen k síti internet s dostatečnou rychlostí připojení (minimálně 5Mb/s, optimálně 10Mb/s) a byl fyzicky v zemi, kde jsou služby Platformy poskytovány.

7.6. Zákazník i Profilovaná osoba (jakož i ostatní osoby) berou na vědomí, že výsledky Dotazníku jsou tvořeny na základě statistiky a predikce a nelze je tak v žádném případě považovat za posouzení zdravotního nebo psychického stavu Profilované osoby. V případě, že by Dotazníky byly vyhodnocovány za užití jiné metodiky než té, kterou užívá Poskytovatel v rámci Platformy, mohly by být výsledky odlišné.

7.7. V případě jakýchkoliv obav o zdravotní nebo psychický stav je nutné obrátit se na lékaře. Platforma nenahrazuje služby poradenských ani klinických psychologů. Činnost Platformy není poskytováním zdravotních ani jiných obdobných služeb dle příslušných právních předpisů.

7.8. Výsledky Dotazníků nenahrazují diagnózu či jiné posouzení psychického nebo zdravotního stavu jedince; k tomu je kompetentní výlučně lékař.

8. PRÁVA A POVINNOSTI POSKYTOVATELE

8.1. Poskytovatel nenese jakoukoliv odpovědnost za nefunkčnost nebo snížení funkcionality či funkčnosti Platformy způsobenou poruchou či jinými překážkami z důvodů na straně třetí osoby (výpadek elektrické energie, datové sítě apod.), zásahem vyšší moci nebo plánovanou i neplánovanou odstávkou Platformy za účelem kontroly nebo údržby hardwaru, softwaru nebo webových stránek.

8.2. Poskytovatel si vyhrazuje právo poskytovat služby pouze ve vybraných zemích.

8.3. Funkce Předplatného a/nebo Cena se mohou lišit v rámci vybraných zemí.

8.4. Poskytovatel nenese jakoukoliv odpovědnost za jakékoliv rozhodnutí, které Zákazník nebo Uživatel či jakákoliv osoba jednající jménem Zákazníka učiní na základě výsledků Dotazníků či užitím jiných produktů nebo v souvislosti s nimi.

8.5. Poskytovatel žádným způsobem a v žádném rozsahu nezaručuje a nenese odpovědnost, že následování výsledků Dotazníků a jednání, byť je takové jednání v souladu s nimi, přinese dané profilované osobě jakýkoliv prospěch, výhodu, úspěch či neúspěch, a to ani v pracovním ani v osobním životě profilovaného.

8.6. Poskytovatel nenese jakoukoliv odpovědnost za jakákoliv rozhodnutí učiněná Zákazníkem či jakoukoliv jinou osobou v souladu s výsledkem Dotazníku.

8.7. Poskytovatel provede dostupnými hardwarovými a softwarovými prostředky opatření k zabezpečení provozu Platformy a uložených dat Zákazníka, a to s přihlédnutím zejm. k povaze, rozsahu, kontextu a účelům zpracování dat, nákladům na provedení, i k různě pravděpodobným a různě závažným rizikům.

8.8. Poskytovatel si vyhrazuje právo odmítnout registraci nebo založení Předplatného Zákazníka, a to i bez uvedení důvodů.

8.9. Poskytovatel ukládá a dále analyzuje anonymní a anonymizovaná data, ke kterým má přístup v souvislosti s provozem Platformy. Tato data nejsou spojená ani spojitelná s žádným Zákazníkem, Profilovanou osobou ani jinou osobou v rámci poskytování služeb Platformy, a to ani s fyzickou, ani s právnickou.

8.10. Data v Předplatném se Poskytovatel zavazuje držet maximálně jeden rok ode dne provedení poslední jednorázové platby; následně může dojít ke smazání všech dat v Předplatném; doba uchování některých dalších údajů může být odlišná (logy po dobu dvou let apod.). V případě, že není učiněna žádná platba, drží Poskytovatel data v rámci Předplatného maximálně jeden rok ode dne zřízení Předplatného.

9. PRÁVA A POVINNOSTI ZÁKAZNÍKA

9.1. Zákazník souhlasí s tím, že Smlouva je uzavírána distančním způsobem prostřednictvím komunikace na dálku.

9.2. Zákazník má právo Smlouvu kdykoli vypovědět bez uvedení důvodů, a to tak, že Předplatné ukončí kliknutím na tlačítko "Ukončit předplatné" v sekci "Nastavení\Správa\Ukončení". Zákazník bere na vědomí, že ukončením Předplatného přijde o veškeré uložené výsledky a zakoupené placené Dotazníky, či jiné produkty, a to bez nároku na náhradu.

9.3. Zákazník je dále oprávněn odstoupit od Smlouvy do 14 dnů od jejího uzavření bez uvedení důvodů, a to doručením odstoupení od Smlouvy Poskytovateli (doporučeně poštou nebo e-mailem, který Zákazník uvedl při registraci). Zákazník je také oprávněn odstoupit od Smlouvy v případě, že je Poskytovatel v prodlení se zpřístupněním digitálního obsahu, nesplní-li Poskytovatel svoji povinnost bez zbytečného odkladu poté, co jej Zákazník vyzval k plnění nebo v dodatečné lhůtě, na níž se Smluvní strany výslovně dohodly.

9.4. Zákazník, jehož právo bylo dotčeno nekalou obchodní praktikou, může vedle nároků plynoucích z občanského zákoníku

9.4.1. odstoupit od Smlouvy ve lhůtě 90 dnů ode dne uzavření Smlouvy, nebo
9.4.2. požadovat přiměřené snížení Ceny v rozsahu odpovídajícím povaze a závažnosti nekalé obchodní praktiky.

9.5. K odstoupení lze využít vzorového formuláře, který je Přílohou č. 1 těchto VOP na adresu tam uvedenou.

9.6. Pokud již bylo poskytnuto plnění, nemá Zákazník nárok na vrácení zaplacené poměrné části Ceny za služby čerpané před odstoupením od Smlouvy.

9.7. Zákazník, Uživatel v jakémkoliv postavení i Profilovaná osoba se zavazují, že budou zachovávat mlčenlivost o obsahu a struktuře Dotazníků, funkcionalitě a know-how Platformy a nebude tyto informace přímo ani nepřímo za žádných okolnosti ani žádnými prostředky zveřejňovat ani jinak sdělovat třetím osobám bez předchozího písemného souhlasu Poskytovatele; v opačném případě nahradí Poskytovateli, příp. třetím osobám škodu tím vzniklou.

9.8. Zákazník, Uživatel v jakémkoliv postavení i Profilovaná osoba se zavazují, že nebudou šířit, uchovávat, kopírovat, upravovat nebo dále zpracovávat obsah Dotazníků ani rozhraní Platformy. Zákazník si je vědom toho, že obsah Platformy včetně textů a Dotazníků, designu, grafiky, vyobrazení a uspořádání souborů je chráněn autorským právem.

9.9. Postupem dle předchozích odstavců těchto VOP není dotčeno právo Zákazníka na předání výsledků Dotazníků třetí osobě nebo sdílení těchto výsledků s třetí osobou, s čímž musí Profilovaná osoba udělit souhlas.

9.10. Zákazník i Klient musí zajistit, aby jejich přihlašovací údaje k účtu nebyly zneužity a jsou povinni je chránit, jakož i používat dostatečně silně zabezpečená hesla.

9.11. Zákazník je oprávněn uplatňovat práva z vadného plnění písemně u Poskytovatele na adrese jeho sídla nebo na e-mailové adrese support@talk2amy.com.

9.12. Zákazník se zavazuje užívat Platformu a všechny služby dle těchto VOP pro vlastní osobní potřebu, nikoliv pro potřebu komerční.

10. AKTUALIZACE A ZMĚNY DIGITÁLNÍHO OBSAHU

10.1. Poskytovatel bude provádět a poskytovat Zákazníkovi aktualizace digitálního obsahu Platformy, které jsou nezbytné, aby byla Platforma bez vad a na jejich dostupnost bude Zákazník upozorněn.

10.2. Poskytovatel může provádět změny Platformy z následujících důvodů:

10.2.1. přidání funkcí/dat za účelem vylepšení Platformy
10.2.2. vylepšení stávajících funkcí/dat za účelem vylepšení Platformy
10.2.3. změna algoritmu, se kterým Platforma pracuje
10.2.4. odstranění/přidání obsahu Platformy
10.2.5. dodržování zákonných požadavků
10.2.6. plnění smluvních povinností vůči dodavatelům a partnerům Poskytovatele.

10.3. Poskytovatel bude Zákazníka informovat o proběhlých aktualizacích a změnách Platformy v záložce "Co je nového?".

11. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ

11.1. Za vadné plnění (tj. vadné poskytování služeb Platformy) se považuje zejména:

• Roční průměrná dostupnost systému nižší než 95%; do dostupnosti ve smyslu tohoto bodu se nepočítají situace podle odst. 8.1 VOP.
• Opakující (minimálně dvakrát v průběhu jednoho kalendářního týdne) se chybové stavy na klíčových funkcích sytému, kterými jsou:
(i) Přihlášení Uživatelů
(ii) Správa Uživatelů
(iii) Správa a vykonávání testů
(iv) Vizualizace výsledků testů
(v) Administrace Předplatného

11.2. Zákazník může vytknout vadu, která se u digitálního obsahu projeví nebo vyskytne za trvání závazku.

11.3. V případě, že vznikne vada na Platformě, je Zákazník povinen poskytnout Poskytovateli nezbytnou součinnost v míře, kterou lze rozumně požadovat, k ověření, zda se vada vyskytla v důsledku nevyhovujícího digitálního prostředí Zákazníka. Odmítne-li Zákazník součinnost poskytnout, je na Zákazníkovi, aby prokázal, že Platforma má vady.

11.4. Práva z vadného plnění se uplatňují písemně zasláním na e-mail support@talk2amy.com nebo na adresu Mongata s.r.o., IČO: 089 60 585, se sídlem Plynární 1617/10, Praha 7, PSČ 170 00.

11.5. Má-li Platforma vadu, může Zákazník požadovat její odstranění, ledaže je to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné; to se posoudí zejména s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by digitální obsah měl bez vady.

11.6. Poskytovatel odstraní vadu v přiměřené době po jejím vytknutí tak, aby nezpůsobil Zákazníkovi značné obtíže, přičemž se zohlední povaha digitálního obsahu a účel. Obecně je Poskytovatel povinen se k uplatnění práv z vadného plnění vyjádřit nejpozději do 30 (třiceti) dnů od data uplatnění. Tato doba se prodlužuje o dobu, po kterou nebyly Poskytovateli dodány ze strany Zákazníka podklady nutné pro vyřízení jeho uplatnění práv z vadného plnění a dobu, kdy je nutné získat vyjádření třetích osob, zejména znalců, orgánů činných v trestním řízení, nebo jiných státních orgánů nebo institucí.

11.7. Za vadné plnění není považována nedostupnost nebo nefunkčnost nebo omezená funkčnost Platformy v případě, že nejsou Zákazníkem splněny minimální podmínky pro její funkčnost ve smyslu odst. 3.8. těchto VOP.

11.8. Zákazník může požadovat přiměřenou slevu nebo odstoupit od Smlouvy, pokud

a) Poskytovatel neodstranil vadu podle odst. 11.5. nebo je z prohlášení Poskytovatele nebo z okolností zjevné, že vada nebude odstraněna v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro Zákazníka,
b) se vada projeví i po odstranění, nebo
c) je vada podstatným porušením Smlouvy.


Přiměřená sleva se určí jako rozdíl mezi hodnotou Platformy bez vady a vadného digitálního obsahu, který byl Zákazníkovi poskytnut. Má-li být Platforma poskytována po určitou dobu, zohlední se doba, po kterou byl poskytován vadně; Zákazníkovi náleží sleva i v případě, že odstoupí od Smlouvy.

Zákazník nemůže odstoupit od Smlouvy, je-li vada Platformy jen nevýznamná.

12. MIMOSOUDNÍ ŘEŠENÍ SPORŮ

12.1. K mimosoudnímu řešení sporů ze Smluv se spotřebitelem je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČO: 00020869, internetová adresa: www.coi.cz.

12.2. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi Klientem, který je spotřebitelem, s bydlištěm v jiném členské státě Evropské Unie a Poskytovatelem ze Smluv.

12.3. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem pro řešení sporů on-line ve smyslu Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013, o řešení spotřebitelských sporů on-line, přičemž funkce ve smyslu tohoto právního předpisu vykonává pouze v případě, že strany sporu nemají obvyklé bydliště (sídlo) v témže členském státě Evropské Unie.

13. KOLIZNÍ ÚPRAVA

13.1. Smlouvy se řídí právním řádem České republiky.

13.2. Pokud je Zákazník spotřebitelem s obvyklým bydlištěm ve státě, který je smluvní stranou nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 593/2008, o právu rozhodném pro smluvní závazkové vztahy (Nařízení Řím I.), mají před právním řádem České republiky přednost předpisy státu, ve kterém má spotřebitel obvyklé bydliště, od kterých se nelze smluvně odchýlit.

13.3. Veškeré spory ze Smluv budou řešeny soudy, jejichž příslušnost se řídí článkem 17 a následujícím Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 1215/2012, o příslušnosti a uznávání a výkonu soudních rozhodnutí v občanských a obchodních věcech.

14. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

14.1. Pokud by jakékoliv ustanovení těchto VOP bylo v rozporu s kogentními ustanoveními v České republice platných a účinných právních předpisů či mezinárodních norem, pak se použijí ustanovení těchto předpisů a norem, což však nemá vliv na platnost ostatních ujednání těchto VOP či na platnost těchto VOP jako celku.

14.2. Smluvní strany výslovně prohlašují, že ustanovení těchto VOP, která jsou odchylná od ustanovení Občanského zákoníku či jiných právních předpisů, jsou takto ujednána vědomě odchylně a zároveň prohlašují, že tato odchylná ustanovení nejsou v rozporu s dobrými mravy, neporušují veřejný pořádek nebo právo týkající se postavení osob, včetně práva na ochranu osobnosti a jsou ujednána poctivě.

14.3. Tyto VOP jsou účinné ode dne 15.2.2024.

PŘÍLOHA Č. 1

Vzorový formulář odstoupení od smlouvy

Odesílatel:
Jméno a příjmení:
Bydliště:
(případně e-mail, tel. číslo):
(dále jen "Zákazník")

Adresát:
Mongata s.r.o.
IČO: 089 60 585
se sídlem: Plynární 1617/10, Praha 7, PSČ 170 00
(dál jen "Poskytovatel")

Oznámení o odstoupení od smlouvy

Zákazník tímto ve stanovené 14-denní lhůtě odstupuje od smlouvy o poskytování služeb uzavřené mezi Zákazníkem a Poskytovatelem dne ____________________.

V ____________________ dne ____________________

Jméno a příjmení Zákazníka

(podpis)